Cuma, Haziran 26

BAE Yüksek Ulusal Güvenlik Konseyi’nin ABD merkezli X şirketinin sosyal medya platformundaki hesabından konuya ilişkin açıklama yapıldı.

Açıklamada, erken uyarı sisteminde yaşanan teknik arıza nedeniyle yanlış uyarı mesajlarının gönderildiği, uzman ekiplerin arızayı tespit eder etmez bunu gidermek için çalışmalara başladığı kaydedildi.

BAE’de sosyal medya yasağı! Başbakan duyurdu

Vatandaşlara, sadece resmi makamlardan yapılan açıklamaları dikkate alma çağrısı yapıldı.

BAE’deki erken uyarı sistemiyle acil durumlarda vatandaşların telefonlarına, en yakın güvenli yere gitmeleri konusunda uyarı mesajları gönderiliyor.

İsrail ve ABD’nin 28 Şubat’ta İran’a başlattığı saldırılara misilleme olarak Tahran yönetiminin BAE ve diğer Arap ülkelerine düzenlediği saldırılarda bu uyarı sistemi aktif olarak kullanılmıştı


KAYNAK: AA

Share.
Exit mobile version