Bir isim daha AK Parti saflarıne geçti. Bir hafta önce CHP’den istifa eden İstanbul Milletvekili Nimet Özdemir, AK Parti’ye katıldı. Grup Toplantısı’nın sonunda Özdemir’e rozetini Başkan Erdoğan taktı.
BAŞKAN ERDOĞAN: PARTİMİZİ YENİ KATILIMLARLA BÜYÜTMEYE DEVAM EDECEĞİZ
Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti TBMM Grup Toplantısı’nda yaptığı konuşmada şu ifadeleri kullandı;
“Bugün bir kez daha AK Parti’nin millete hizmet davasını omuzlayan tüm yol ve dava arkadaşlarıma, partimize, hareketimize yaptıkları katkılardan dolayı şükranlarımı sunuyor, Cenabıallah’a şahsıma böyle bir teşkilatla Türkiye’ye hizmet etme bahtiyarlığı bahşettiği için hamdediyorum. Kavganın, bel altı vuruşların, karşılıklı itibar suikastlarının Türk siyasetini zehirlediği bu günlerde, kardeşliği yücelten, tevazuyu büyüten, nezaketi ve vefayı elden bırakmayan AK Parti ailesiyle iftihar ediyorum. Partimizi ve ailemizi inşallah yeni katılımlarla büyütmeye devam ediyoruz, devam edeceğiz.”
NİMET ÖZDEMİR’DEN AÇIKLAMA!
TBMM’deki grup toplantısında açıklama yapan Özdemir, “Aynı Nimet’im değişen bir şey yok. Aynı misyonla devam edeceğim” ifadelerini kullandı.











